
NORSAN GmbH
Plauener Str. 163-165, Haus E
13053 Berlin
Tel: 030 555 788 990
Fax: 030 555 788 999
Internet: www.norsan.de
Email: post@norsan.de
CEO: Joakim Graff
Tax number: 30/504/32028
VAT registration number: DE 290402247
District Court: Berlin HRB 177 515 B
Frakt
Fri frakt på alle bestillinger
Vær miljøbevisst! Vi har et godt tips til våre kunder:
Bestill en 6-pakning med flytende og en boks med kapsler. Denne “party-pakken” gir deg vår beste olje beregnet for et halvt års forbruk, og du har kapsler når du skal ut og reise. Vi slipper å sende deg algeolje 6 ganger, og du får mindre å tenke på. Når du er så flink å tenke miljø, så spanderer vi frakten. Faktisk, så spanderer vi frakt på alle ordrer.
Levering
Vi bruker vår partner Bring til å hjelpe oss med å bringe algeoljen din trygt til deg. Bring regner 3-5 virkedager forsendelse for å komme fram til alle adresser i Norge. Pakker til Svalbard sendes ut fra Tromsø, og regner litt lenger leveringstid.
Pakkeavdelingen i NORSAN GMBH pakker og sender varene alle virkedager. Bring starter reisen til din postkasse eller dørmatte. Ja, du hørte rett; For din komfort, så leverer vi algeoljen til din postkasse eller dørmatte. Ingen henting i butikk eller postkontor, bare dersom vi ikke finner deg.
Har du spørsmål til Bring, sjekk www.bring.no
Garanti
Det gis garanti for algeoljen fram til utløpsdatoen som er skrevet på produktet.
Angrerett
Ved kjøp av varer hos NORSAN GMBH gjelder alltid 14 dagers angrerett fra du har mottatt varen. Registrer ditt angrekjøp via “min side” eller kontakt kundeservice som hjelper deg. Angreretten kan kun godkjennes ved en uåpnet pakke, og angrerettskjema må være utfylt. Dette skjemaet er utarbeidet av Regjeringen, og siste versjon finnes på denne siden.
Retur
Ved bytte eller reklamasjon av vare, benytt “min side” og registrer produktet som retur. Du finner dette i din ordrehistorikk. Om du ikke har en kundekonto registrert hos NORSAN GMBH kan du kontakte kundeservice. Angi ordrenummer og postnummer for å registrere din retur. Produktet MÅ returneres med gyldig returseddel som er utstedt av NORSAN GMBH, og sendt til kunden. Vi dekker returkostnaden med returseddelen, og den må være godt synlig på pakken.
Returretten gjelder ikke for følgende produkter:
- algeolje med brutt forsegling eller ødelagt emballasje.
- algeolje som raskt kan forverres eller bli for gamle.
Tilbakebetaling
Så snart din returnerte vare er blitt mottatt hos NORSAN GMBH startes prosessen for din tilbakebetaling. Tilbakebetaling vil bli gjort til deg via betalingsalternativet du har valgt, forutsatt at ingenting annet er avtalt eller det er noen hindring for slik tilbakebetaling. Beregnet tid 3-5 bankdager. Tilbakebetalingen skjer til samme kort som ble brukes ved kjøpet.
Reklamasjon
Dersom noe er galt med produktet ditt ved levering, ber vi deg reklamere det hos oss så snart som mulig. Du må sende produktet tilbake til oss for at vi skal kunne godkjenne en reklamasjon, og vi forbeholder oss retten til å debitere for produkter som ikke returneres eller at vi ikke finner grunnlag for reklamasjonen.
Betalingsvilkår
OBS! Alle forsøk på svindel vil bli politianmeldt. Vi vil at du alltid skal føle deg trygg når du velger å handle hos oss. Derfor har vi valgt å tilby testede og sikre betalingsalternativer der pengene trekkes fra din konto eller kreditt på kjøpstidspunktet/ ved bestilling. Alle varer i nettbutikken er priset i norske kroner (NOK).
Betaling med kort
Hos oss er det mulig å betale med europeiske kort som er utstedt av VISA og Mastercard. Når du velger å betale med kredittkort, må du oppgi kortnummer, kortets utløpsdato og CVC-kode, som du finner på baksiden av kortet ditt.
Abonnement på NORSAN produkter
NORSAN produkter kan selges med valgfritt abonnement, månedlig eller hver 2. måned. Det utstedes en ordre for hver påbegynte periode, og vi belaster kortet som ligger inne i kundens profil. Dersom betalingsløsning blir avvist/ikke lenger er gyldig, så kontakter vi kunden for nye opplysninger.
Force Majeure
NORSAN GMBH er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser forårsaket av forhold utenfor NORSAN GMBH’s kontroll, for eksempel generell arbeidstvist, krigshandlinger, brann, lynnedslag, terroristangrep, endrede bestemmelser fra myndighetene, tekniske problemer, defekter i kraft-/ tele-/ datamaskinkommunikasjoner eller annen kommunikasjon og defekter eller forsinkelser i tjenesten fra underleverandører som skyldes forhold som nevnt foran. Her gjelder unntak fra andre vilkår. Kunden og NORSAN GMBH har i dette tilfellet rett til å heve/avbryte kjøpet.
Endringer i vilkårene
NORSAN GMBH forbeholder seg til enhver tid retten til å endre disse vilkårene. Eventuelle endringer skal publiseres på nettstedet.
Utskillelse
Hvis en kompetent domstol, myndighet eller voldgiftsdomstol anser en bestemmelse i disse vilkår ugyldig eller ugjennomførbar, skal det gjenværende av den bestemmelsen og alle andre bestemmelser fortsatt være gyldig og gjennomførbar så langt gjeldende lovverk tillater. Eventuelle bestemmelser som fastslås å være ugyldige eller ugjennomførbare, skal erstattes med relevant, juridisk veiledning og råd.
Tvisteløsning
Tvister skal først og fremst løses i konsensus etter dialog med NORSAN GMBH kundeservice. Dersom en tvist ikke kan løses ved hjelp av NORSAN GMBH kundeservice kan du som kunde henvende deg til Forbrukertvistutvalget som du finner mer informasjon om på deres nettsider. Dette tvisteløsningsorganet tar så kontakt med oss og forsøker å løse tvisten uten å blande inn domstolen.
Ved en eventuell tvist følger NORSAN GMBH beslutningen fra Forbrukertvistutvalget eller motsvarende tvisteløsningsorgan.
En eventuell tvist hva gjelder tolkningen eller anvendelsen av disse vilkårene skal reguleres av og tolkes i henhold til norsk lovgivning og skal avgjøres av domstolene i Norge.
Vil du vite mer?
Hvis du har spørsmål om våre salgs- og leveringsvilkår, bruk av dette nettstedet, eller din omgang med dette nettstedet, vennligst kontakt oss.